1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

poniedziałek, 28 listopada 2011

zbliżają się święta

Dawno nic nie pisałam, ale moje życie rozsypał się jak domek z kart. Ktoś kogo kochałam i ufałam, okazało się,  zdradzał, oszukiwał, okłamywał. Uczę  się żyć od  nowa, ale trudno  trzydzieści dwa lata życia przekreślić , zapomnieć. Mam koło siebie dzieci dla których to też ciężki okres, dla nich muszę być silna, żyć  i szykować  święta.  Więc troszkę tych przygotowań  świątecznych i u mnie na blogu.









Serwetkę Renulkową próbuję zrobić, opóźnienie mam znaczne 
ale  powolutku :)




11 komentarzy:

  1. Oj Zgraynko bardzo mi przykro, trzymaj się Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się!!! Przesyłam dużo dobrej energii do przeżycia trudnych chwil i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne śnieżki,,,ja moją serwetkę gdzieś podziałam ;-) i stanęło w miejscu.
    Życzę dużo siły na przetrwanie trudnych chwil,,, trzymaj się kobietko i nie poddawaj się.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne śnieżynki!:-) Trzymaj się cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu często dostajemy po głowie i zdarza się, że ktoś zafunduje nam zimny prysznic. Najważniejsze to się nie poddawać i patrzeć w przyszłość z podniesioną głową. Mam nadzieję, że mimo ciężkich chwil zachowasz w sobie spokój i pogodę ducha, a święta z dziećmi przyniosą Ci dużo radości.
    Śnieżynki śliczne, a Renulkowa serwetka zachęca do skończenia. Też mnie kusiła, ale nabrałam sobie dużo na barki i nie dałabym rady się nią zająć. Tym bardziej kibicuje Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam przez przypadek trafiłam na pani bloga a tu taka wiadomosc ,ale przeszłam przez to samo kłamstwa zdrady ,choć mieszkamy razem to osobno nie potrafie zaufać trzymaj się kobieto głowa do góry pozdrawiam ziuta

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam napisać że snieżynki cudo jeszcze raz pozdrawiam ziuta

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prace są prześliczne. Moje gratulacje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za ciepłe słowa, trzymam się. Masa obowiązków i przygotowania do komunii nie pozwalają mi rozczulanie się nad sobą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne te frywolitki, podziwiam niezmiernie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))