1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

wtorek, 29 stycznia 2013

Kfiatowy komplet

Kwiatki które były jednymi z pierwszych  jakie robiłam gdy uczyłam się frywolitki, teraz w roli głównej. Miał to być wisior , ale wydawał mi się zbyt duży do mnie malutkiej kobietki. Wobec tego został zaadaptowany na broszkę. Do kompletu kolczyki. Całość prosta i całkiem przyjemnie się  prezentuje na ludziu.









Kwiatki kolczyków 9 mniejszych , 9 większych płatków  :
- kółeczko  3-6-3
- kółeczko   3-4-4-3

Kwiatek broszki po 11 płatków

- kółeczko 3-6-3
- kółeczko 6-6-6-6

12 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki, tak misternie wykonane, pełne uroku pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :) Miło, że podzieliłaś się wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny piękny komplet biżuterii! Dla mnie to czarna magia. Jeszcze raz gorąco dziękuję za śliczny naszyjnik. Zdjęcie na moim blogu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam z ferii i biegnę nadrobić zaległości. Cieszę się że sprawiłam trochę radośći :-)

      Usuń
  5. Piękny i prosty motyw !!!
    Rozumiem, że podając schemat pozwalasz na odgapienie Twego pomysłu? Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw jest najprostszy z prostych, wiele razy na wiele sposobów powielany. Jak najbardziej Krzysiu powielaj, kopiuj, przerabiaj :-)

      Usuń
  6. nie wiem czy juz pisałam, że dostałam przesyłke, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , mam nadzieję, że czasem założysz :-)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))