1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

sobota, 21 stycznia 2017

Słoneczna broszka

Dawno nic nie zamieszczałam na blogu, leżał odłogiem. Choć ciągle coś tworze, jednak brakło czasu , ochoty, na fotografowanie, opisywanie publikowanie. Ostatnio zachwycił mnie  haft koralikowy i próbuję swoich sił w tej dziedzinie. Oto skończona słoneczna broszka .




Przed świętami do łask wróciły czółenka i śnieżne płatki obsypały moją choinkę , a i na prezenty coś usupłałam. Jednak niewiele uwieczniłam, gdy wracałam z  pracy ciemno, a i gwiazdki znikały jakoś tak błyskawicznie.







2 komentarze:

  1. Ja mam podobnie, też zawitałam po jakiejś przerwie:) Broszka bardzo urokliwa, w technice całkiem mi obcej i podziwiam:) A choinka niepowtarzalna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna broszka,a choinka przyozdobiona frywolitką cudnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))