1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

niedziela, 1 kwietnia 2012

frywolitkowy wianuszek komunijny finisz

Plotę córci wianuszek, do maja już wszak niedaleko. Kwiatki zmieniam,  próbuję , naprodukowałam trochę próbnych zanim zdecydowałam się  na jeden.  TFUrcze rozterki zżerają dużo czasu :). Spodni kwiatek w aidy 5, wierzchnie z 10.  Listki u Ali  Za woalką podpatrzyłam , ale z aidy 10 nie podobają mi się, z cieńszej nitki  będę pleść.
Na razie wianek w częściach ale co i jak technicznie informuję.
schemat

Kwiatek spodni  4-4-1-1-1-1-4-4 / 6 płatków
kwiatek środkowy  4-4-1-1-4-4  / 6 płatków 
kwiatek wierzchni 3-2-2-3 / 3 płatki






W sobotę Ulcia 3 medale z zawodów  przywiozła HIP HIP HURA






8 komentarzy:

  1. WOW!super fotki, gratuluje medali :)i dzięki za kwiatka, własnie się przymierzam do wianka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z 5 próbnych kwiatków zrobiłam , zanim uznałam , że to jest to co sobie umyśliłam. Miał być delikatny i widoczny, no i jak pogodzić te przeciwności??? Myślę że dwie grubości nitki też wpływają na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba zdanie "TFUrcze rozterki zżerają dużo czasu :)".
    Dokładnie tak. Ja też wcześniej minimum z 20 różnych kwiatków, z różnej grubości nici testowałam, żeby osiągnąć satysfakcjonujący efekt.
    I choć generalnie wolę robótki z cieńszych nici, to w tym przypadku "dwudziestki" wydawały mi się za wiotkie, mało wyraziste. Ale to już tylko rzecz gustu, efektu, który chcemy osiągnąć i tego, co we frywolitce lubimy najbardziej.
    Jestem bardzo ciekawa Twojego wianuszka w efekcie końcowym. Trzymam kciuki.
    I za wianuszek i za Twoją roztańczoną córeczkę :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje artystki :)A wianuszek zapowiada się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wieneka czesci = misterna robota :) a cora zdolna i widac po zdjeciach ze tanczyc lubi :))))Pozdrawiam i wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez mama zamówienie na wianek ,ale nie wiem czy dam radę.Wróciłam do pracy na cały etat i teraz życie mi strasznie ucieka.Dzięki za schemacik,może skorzystam ;) Pozdrawiam i Radosnych Świąt Ci życzę.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w pracy na cały etat, przygotowania do komunii i dostarczanie młodej na treningi pochłania masę czasu, więc i u mnie wolniutko do przodu postępuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uparcie trzymam się Aidy 20. Wianuszka nie dałam rady, ale na łapki zrobiłam ozdóbkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))