1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

wtorek, 1 stycznia 2013

Filcowo frywolitkowa biżuteria

Coś na prezent  mojej chrześnicy  usiłuję zrobić. Jeden komplet już powstał, brakuje mu tylko wykończenia, zapięć, schowania nitek, wkrótce mam nadzieję  go pokażę, choć czegoś mu brak, coś jest nie tak..... Zwyczajnie mi nie pasuje  , choć nie do końca wiem co, mam nadzieję, że dojdę z robótką do ładu i nie zniknie w torbie z niedokończonymi pomysłami . Dziś naszło mnie jak połączyć wcześniej wykonane filcowe koraliki w siateczce. Dorobiłam do tego kolczyki, niestety złośliwość rzeczy martwych, brakło mi nici, więc kolczyki różne , ale będę udawać , że to zamierzony efekt. Zastanawiam się czy taka biżuteria spodoba się młodej studentce, bo kolorystyka jej na pewno.






6 komentarzy:

  1. Śliczne! Super pomysł połączenia filcu z frywolitką.
    Pozdrawiam i życzę udanego 2013 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie frywolitki z filcem!!!
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia,
    bardzo ładnie wygląda to połączenie frywolitki i filcu.
    Ty tez tworzysz piękne rzeczy które sprawiają radość różnym osobom.
    Wiele pomysłów w Nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku: efekt jest niesamowity, zwłaszcza podoba mi się wisiorek.
    Piękny komplecik :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo udane połączenie, jestem zauroczona tym kompletem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))