1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

środa, 10 października 2012

POWAKACYJNIE

Dawno , dawno, strasznie dawno nie pisałam nic na blogu. Ale...... ostatnio mam deficyty czasowe,  jak ktoś ma wolny czas na zbyciu,  chętnie kupię  :-)  Swój przez wakacje i piękny  wrzesień zagospodarowałam do ostatniego okruszka.


Byłyśmy nad morzem



i w górach


na pustyni


czasem w chmurach


przebywałyśmy rzeki


i szlaki jagodowe


zgłębiałyśmy  groty


i jaskinie



poszukiwałyśmy złota


i uranu


obłaskawiałyśmy  dinozaury


podpierałyśmy  skały


podziwiałyśmy ogrody tematyczne


i romantyczne



1 komentarz:

  1. No wiesz, aż zazdroszczę takich cudnych i ciekawych wakacji :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))