1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

niedziela, 28 października 2012

Jesienne liście

Frywolitkowo cieniutko, czasu mi notorycznie i systematycznie brakuje , więc choć wisior jeszcze nie skończony ...... już prezentuję .Jakieś anioły powstały, ale zniknęły błyskawicznie,  obiektyw ich nie zobaczył, niestety.




Czas ucieka niepostrzeżenie, jesień zawitała, a w tym roku piękna, słoneczna kolorowa. Z córcią zachwycamy się barwami na ile czas pozwoli.





Liście na niedzielnym spacerze zebrane przerobiłyśmy na bukiety 







Na 1 listopada na  cmentarz wieniec na znicz powstał







jesień w parku , przyznacie, że piękna














3 komentarze:

  1. ale śliczne te bukieciki z liści poprostu cudo i dziewczynka również:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My tez tak zbieramy namiętnie kolorowe liście :-))) ale ja nie umiem zrobić takich cudnych bukietów jak Twoje... próbowałam trochę, ale jakoś mi takie wychodzą... a ten z wypuszczonymi ogonkami bardzo mi się podoba :-)))
    i z czasem mam dokładnie to samo ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko jak jeszcze liście się znajdą jak zrobić kwiatek z pręcikami pokażę. Choć zdjęcia ciężko robić bo wracam z pracy już ciemno buu. A że czasowo mamy podobnie......;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))