1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

poniedziałek, 30 maja 2011

Motyle


Kombinuję z różnymi motylkami, komplet biżuterii na wesele chciałam sobie zrobić. Kilka  kształtów wypróbowałam, z koralikami ciągle mam problemy. Nie wychodzi tak jak bym chciała. Nie miałam pomysłu jak motylki połączyć w naszyjniku, kółeczkami dzielonymi nie wychodziło mi  równo, okazało się, że najlepiej wygląda łuczkiem. Moje niezbyt udane próby i coś, co naszyjnikiem jednak zostanie.  Mam w planach bransoletkę i kolczyki do kompletu. Niestety odkładam, bo zmiany planów dokonałam w garderobie, coś srebrnego na sobotę potrzebuje.

Zastanawiam co się dzieje z bloggerem, nie mogę napisać żadnego komentarza, odsyła mnie do strony logowania i  mogę logować sie , a i tak nic z tego. Czy tylko ja czegoś nie kumam ?

















1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie wyszło.Też sobie zmajstrowałam naszyjnik.Dzisiaj sobie w nim paradowałam.Muszę tylko go obfocić,to pokażę.Z blogegem też tak miałam,ale jakiś czas temu.Za parę dni powinno wszystko wrócić do normy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))