1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

piątek, 27 maja 2011

???

Serwetkę wreszcie obszyłam koronką.  Teraz się zastanawiam aniołek czy krzyżyk ???












4 komentarze:

  1. Czy to chrztu?? A mogę Ci namieszać? Mnie by się tam delikatny krzyżyk podobał,ale złoty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak do chrztu.
    Eli myślałam o wyszyciu imienia i daty chrztu, a do tego właśnie krzyżyk lub aniołek.
    Ale złoty może być ciekawy, więc zrobie jeszcze złoty. Tym bardziej , że czasu jest jeszcze sporo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tym imieniem i datą i śliczna pamiątka,tylko żeby tego złota nie było za dużo hihihi.Ciesze się,że spodobał Ci się mój pomysł.Jestem ciekawa jak wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Złotą nitkę mam tak cienką, że tylko na igle mogę coś spróbować zrobić. Więc nie sądze aby złota było za dużo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))