1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

niedziela, 15 maja 2011

frywolitka na chrzest

Dlaczego pisanie to dla mnie męka?  Wszystko co napiszę jest  takie sztuczne, kiepskie stylistycznie, płaskie. Z gadaniem nie mam problemu, ale jak przyjdzie to w literki i słowa ubrać i na papier przelać  … klęska.  Polski to była zawsze moja pięta Achillesowa, uwielbiam czytać, ale sama coś napisać tragedyja. Zabieram się do tego jak pies do jeża , odkładam w nieskończoność, wynajduję inne pilniejsze zajęcia aby odwlec w czasie, szukam  przeszkód. Nawet głupie pismo urzędowe to stres i problem. Nie dostałam tego daru,  niestety.  Dla tego staram się pisać jak najmniej.  Może troszkę się przełamię pisząc tego, bloga, ale proszę o wyrozumiałość. Za to zawsze lubiłam liczyć i literki ręcznie stawiam okrągłe czytelne i ładne. Teraz ta umiejętność, co raz mniej przydatna, bo ręcznie niewiele się pisze, nawet nikt nie wie, co to lekcje kaligrafii, a ja takie jeszcze miałam.
Koroneczkę do obszycia szatki zrobiłam, jeszcze gorąca.


  Krzyżyk na szatkę gotowy. Wzór gdzieś w necie znalazłam „Maria”, ale z Aidy 15 okazał się zbyt duży 12 cm. Z najcieńszych nici( nie mam pojęcia, co to, metka gdzieś wypadła), z których robiłam ubranka na bombki robie kolejny.   Do tego dorobiłam ogonek i jest zakładka.



Szukam wzoru na aniołka, bo po głowie mi chodzi powiedzenie mojej mamci, że krzyża nikomu się nie daje, krzyż każdy sam sobie wybiera i sam dźwiga.
Osłonka na świecę gotowa.




6 komentarzy:

  1. Pięknie to wszystko robisz ,i masz do tego wspaniałe zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Bardzo staram się aby pamiątka dla wnusia była ładna . Zdjęcia robie prostym kompaktem przy oknie, może zainwestuję w namiot bezcieniowy o którym czytałam . Mistrzem niedoścignionym , którego podglądam , jest Effcia
    http://odrecznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czy na osłonkę jest jakiś wzór? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Piuma.
    Osłonkę robiłam podpatrując inne, bez wzoru, ot połączyłam motywy które poznałam, widziałam u innych i które wydawało mi się, że były użyte.
    Gdzieś na kartce rozpiska , którą robiłam w trakcie supłania jest. Zeszyt muszę założyć , bo fruwające kartki giną. Jeśli chcesz to postaram się znaleźć i umieścić na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo byś mi pomogła tymi zapiskami. Proszę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się w najbliższym czasie na ludzki język zamienić i zamieścić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))