1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

niedziela, 3 marca 2013

Palma wielkanocna

Kolejne święta za pasem. Uświadomiłam to sobie, bo palmę na szkolny konkurs  jutro mamy dostarczyć. 
Palma wyszła nam taka i obie z Ulcią jesteśmy z niej zadowolone. 







Baziek niestety nie miałyśmy, więc  zrobiłyśmy sztuczne . 
Jak zrobić bazie z bibuły ? 
Bardzo prosto poniżej kurs obrazkowy.
Do niedzieli palmowej jeszcze trochę czasu, więc może komuś się przyda.








11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kiedyś na jakimś kiermaszu widziałam w stroiku takie bazie , teraz się przydały

      Usuń
  2. Piękna palma :) Nie wpadłabym na to, że bazie można zrobić z patyczków kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za bazie ,a palma sliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę się częstować i próbować ;-)
      Palma mamy nadzieję , że w szkole też się spodoba

      Usuń
  4. fantastyczny pomysł na bazie, a palma śliczna, dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Palemka wyszła cudna, a pomysł na bazie po prostu genialny i taki prosty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna palemka :) Podobają mi się te kwiatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Palma super, pomysł na bazie fantastyczny. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kwiatki super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))