1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

środa, 22 czerwca 2011

wianuszek frywolitkowy

Jutro sypać kwiatki moje dziecko pójdzie, więc mama malutki wianuszek,  na koczka  robi.  Drucik  oplotłam wstążeczką , do tego kwiatki przyszyłam.  Tak w trakcie pracy komponuje i układam.  Wszystko jeszcze w proszku, wieczorkiem będę kończyć. Pochwalić się chciałam kwiatki bez niczego sztywne, że można postawić, juhu 

















Dodaje:
 Kwiatuszki najprostsze jakie znam składają  się z 5 kółeczek gdzie

- to pikotka
+ połączenie z pikotką

1Kółeczko 5-5-1-1-5-5
2Kółeczko 5+5-1-1-5-5
3Kółeczko 5+5-1-1-5-5
4Kółeczko 5+5-1-1-5-5
5Kółeczko 5+5-1-1-5+5


zaś kolejny spodni kwiatek różni się dwoma 1


1Kółeczko 5-5-1-1-1-1-5-5 

2Kółeczko 5+5-1-1-1-1-5-5 
3Kółeczko 5+5-1-1-1-1-5-5 
4Kółeczko 5+5-1-1-1-1-5-5 
5Kółeczko 5+5-1-1-1-1-5+5 


Gotowy :)















10 komentarzy:

  1. Wianuszek jest wspaniały , jednak co frywolitka to frywolitka .
    REWELACJA .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wianuszek , moje dziewczyny już nie sypią kwiatków za pewno też bym im spróbowała taki frywolitkowy wianek zrobić ./.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wianuszek,na pewno będzie się rzucał w oczy przy tych sztuczno-kwiatkowych wiankach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję.
    Wianuszek co raz lepiej wygląda, idę pleść dalej, aby dziś skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Czy możesz podzielić się schematem kwiatka?

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie ma problemu, kwiatuszek najprostszy jaki może być, zaraz do posta dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się taki frywolitkowy marzy dla mojej panienki na komunię. Ale jutro musi się zadowolić zwykłym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, mi też się podoba, delikatny i nieprzeładowany.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak rany czemu ja tak nie potrafię , dopiero się uczę tej techniki i jest super.
    moja córka kiedyś dostałe frywolitkowego motyla z Belgii i był przecudny , może i ja kiedyś takie cudo wyprodukuję . pozdrawiam i życzę miłej pracy nad dalszymi pomysłami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))