1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

czwartek, 9 czerwca 2011

Kolorowa nitka cd.


Nie umiem czytać schematów, zwykle zaczynam coś robić i wychodzi mi coś innego, nie łapie jak to ma być po kolei. Coś mi się zdaje , a potem okazuje się, że niestety. Chciałam zrobić bransoletkę  z czterolistnych kwiatuszków, tylko kwiatki zamiast obok siebie, rozjechały się. Do tych rozjechanych kwiatków dorobiłam kolczyki. Letnia biżuteria, tylko, co wymyślić na szyję ???


















8 komentarzy:

  1. Super komplet :))) uwielbiam frywolitki, tylko czemu tak trudno je zrobić. I kolorek nitki bardzo mi się podoba. Ja u siebie nie widziałam takich kolorowych, bo też bym się pewnie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , ja też uwielbiam :)
    Nitkę dwa różne kłębuszki znalazłam w pasmanterii( tylko 2kolory i po 1szt były) i choć ona bardziej szydełkowa, bo taka mięciutka i słabo skręcona ,frywolitki też da się nią robić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja naszyjnik zrobiłabym tak samo jak na bransoletce,ale tak do szyi żeby było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eli chyba do pudełka schowam, nie podobają mi się, ani bransoletka, ani kolczyki.
    Nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. I tuoi lavori sono veramente belli Complimenti!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prezent albo na candy ;))) frywolitki są tak delikatne, że nawet kilkulatki mogą nosić taką biżuterię. Do pudełka to szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))